the freaking green eyed monster

Hellow zombies (Okej borde nog sluta med det där..)
något som fått mig att tänka är hur jävla vrickade i handlingar vi kan göra om vi är avundsjuka, jag menar man har en tendens att bli ganska barnsligt sur över något enkelt som att någon kanske är snyggare än vad man själv är eller mer känd och istället för att försöka vara glad åt den personen så börjar ma kanske klanka ner på den personen  man kanske väljer att gå så långt att man faktiskt skadar personen. Men avundsjuka aka The green eyed monster är ju egentligen .....vad är det egentligen?...
 Jag ger mig ! Man borde inte få skriva när man är trött.
/deadkidwalking
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0